hirdetés
EMAG
3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG

3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG

Az új futószalagos platform növeli a termelékenységet és gyorsítja a raktári munkát. A 21 000 négyzetméteres logisztikai központ jelenleg a termékek 70 százalékát tárolja, de a tervek szerint ez egy éven belül 90 százalékra nő majd.

Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli

Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli

Az őszi időszak legújabb GKI Digital felmérése az iskolások és a webáruházakban vásárlók igényeit vizsgálta

A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital az eMAG vásárlói körében készített felmérésében arra kereste a választ, hogy az iskolakezdési időszakában mely termékek voltak a legkelendőbbek. A kérdések főként a nyár végi-őszi eleji általános vásárlási szokásokra vonatkoztak, de kiemelt szempont volt az is, hogy a vásárlók milyen jellemzők alapján döntenek a számukra megfelelő termékek mellett.

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A GKI Digital felmérése szerint a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Kiderült, hogy a vásárlók legnagyobb számban pelenkákat, mobiltelefonokat, valamint mobiltelefon tartozékokat rendeltek. Forgalmi érték szerint a háztartási gépek, televíziók, valamint a mobiltelefonok adták az eMAG bevételének legnagyobb részét.

eMAG Black Friday: 315 ezernél is több terméket vásároltak egyetlen nap alatt,  68 százalékkal felülmúlva a tavalyi eladásokat

eMAG Black Friday: 315 ezernél is több terméket vásároltak egyetlen nap alatt, 68 százalékkal felülmúlva a tavalyi eladásokat

Rekordszámú terméket adott el az eMAG a harmadik alkalommal megrendezett Black Friday akciója során, ezzel mindössze 5 óra alatt felülmúlta a tavalyi teljes napi eladási számait. A webáruháza nap végén 5,31 milliárd forintos forgalmat könyvelhetett el, ami 65 százalékponttal magasabb az előző évhez viszonyítva, valamint a 2015-ben eladott 187 ezer darab termék idénre 315 ezerre nőtt. Az eMAG.hu weboldal 2,1 millió oldallátogatást regisztrált pénteken, amelynek közel 50 százaléka mobileszközről érkezett. A csúcsidőszakban egyidejűleg 170 ezer látogató böngészte az eMAG.hu kínálatát a tavalyi 150 ezerhez képest. A rekord forgalom ellenére az oldal zökkenőmentesen működött.

A háztartási gépek lesznek az idei eMAG Black Friday sláger termékei november 25-én

A háztartási gépek lesznek az idei eMAG Black Friday sláger termékei november 25-én

A tavalyi eredmények és a legfrissebb felmérések alapján a magyarok elsősorban kis- és nagy háztartási gépeket, televíziókat, mobiltelefonokat, PC alkatrészeket és szépségápolási termékeket fognak vásárolni az idei eMAG Black Friday akció alatt, november 25-én.

hirdetés
Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat

Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat

Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára. Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást.

hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen