hirdetés
KÖZTÉVÉ
A jobbikos képviselő nem vehetett részt a Maradj Talpon! vetélkedőjében

A jobbikos képviselő nem vehetett részt a Maradj Talpon! vetélkedőjében

Varga Dániel – a Jobbik Ifjúsági Tagozatának tagja – a Maradj Talpon nevű kvízműsorban szeretett volna játszani, és bár egy ideig úgy tűnt, hogy ezt megteheti, később váratlanul úgy döntöttek, hogy mégsem mehet. Vona Gábor az ügy kapcsán azt írta a közösségi oldalán, hogy egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy „tombol az orbánizmus”.

Elégedett magával a köztévé

Elégedett magával a köztévé

Bár sokak szerint nem igazolják a számok, a köztévé vezetői mégis sikeresnek tartják a csatornáikat

Büszkék lehetnek a közmédia működésére – legalábbis ezt állította Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt vezére a parlament kulturális bizottságában. Szerintük a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap csatornái nemcsak beváltották a reményeket, de még az előzetes várakozásokhoz képest is jobban teljesítenek nemzetközi összehasonlításban is. Érdekesen hangzik mindez annak tükrében, hogy a közmédiumok esetében inkább csökkenő nézettségről, bakikról, gyenge színvonalú műsorokról és némi politikai elfogultságról szólnak a hírek.

Egyelőre nem tudni, hol dolgozik majd Jakupcsek Gabriella

Egyelőre nem tudni, hol dolgozik majd Jakupcsek Gabriella

Közvetlenül karácsony előtt hozták a közmédia mintegy 100-130 dolgozójának – köztük Jakupcsek Gabriellának – a tudomására, hogy január elsejétől nem számítanak tovább a munkájukra. Egyelőre nem tudni, hol dolgozik majd a Ridikül korábbi műsorvezetője.

Kínai nyelvű híradó indult az M1-en

Kínai nyelvű híradó indult az M1-en

Kínai nyelvű híradó lett megtekinthető a köztévén – a kínai nyelvű híreket a jövőben minden nap sugározzák majd, az orosz nyelvű híreket követően.

Leköszöntek a lengyel köztévé vezetői

Leköszöntek a lengyel köztévé vezetői

Módosították a médiatörvényt Lengyelországban, ezért már le is mondtak a közszolgálati csatornák vezetői

A Gazeta Wyborcza lengyel liberális napilap honlapján közölte: lemondtak a közszolgálati tévécsatornák vezetői. Piotr Radziszewski, a TVP1, Jerzy Kapuscinski, a TVP2, Katarzyna Janowska, a TVP Kultura, valamint Tomasz Sygut, a Televíziós hírügynökség vezetőt egyszerre nyújtották be lemondásukat, amit Janusz Daszczynski főigazgató már el is fogadott.

hirdetés
Egy kicsit várni kell még a kínai híradóra

Egy kicsit várni kell még a kínai híradóra

A köztévé az orosz hírblokk után, még további két idegen nyelvű híradót tervezett bevezetni. Az egyik a német – aminek a tervek szerint tegnap kellett indulnia – a másik pedig a kínai. Utóbbi azonban csúszni látszik, ugyanis felmerült néhány technikai probléma.

hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen