hirdetés
REKLÁM
Kendall Jenner új reklámja megint nem sült el jól

Kendall Jenner új reklámja megint nem sült el jól

A modell az Adidas Original Is Never Finished elnevezésű kampányában szerepelt legutóbb.

Rihanna Manolo Blahnik-ban is nagyon szexi!

Rihanna Manolo Blahnik-ban is nagyon szexi!

Már nem az első alkalom, hogy Rihanna a lábbelik világa felé tesz kitérőt, hiszen korábban már a Pumával közösen is piacra dobott néhány kollekciót. Most azonban nem kisebb névvel állt össze, Manolo Blahnik-kal. A promóció pedig mint mindig, most is extrém dögösre sikeredett!

Látványos reklámfilmmel népszerűsítik a vb sportágait

Látványos reklámfilmmel népszerűsítik a vb sportágait

A szervezők új kampánnyal népszerűsítik a július 14-én kezdődő 17. FINA vizes világbajnokságot, a középpontban az a film áll, amely a világesemény sportágait mutatja be.

A Nyugati pályaudvaron forgatott a Lacoste

A Nyugati pályaudvaron forgatott a Lacoste

Időtlenség a szerelemben és a divatban... Ezt láthatjuk a Lacoste legújabb reklámjában, amelynek egy részét a Nyugati Pályaudvaron forgatták.

Nagy felháborodást keltett a McDonald’s reklámja

Nagy felháborodást keltett a McDonald’s reklámja

A gyorsétterem legújabb reklámja miatt sokan bejelentést tettek a reklámfelügyeleti hatóságnál.

hirdetés
Még mindig a rádióval lehet a legnagyobb tömeget elérni

Még mindig a rádióval lehet a legnagyobb tömeget elérni

Médiapiaci tévhiteket döntött meg egy új kutatás: a 18-39 éves korosztály 86%-a elérhető rádión keresztül egy hét alatt. Ez a szám igen jelentős. A kutatásból az is kiderült, hogy a legnagyobb tömeget rádión keresztül lehet elérni, egészen pontosan 7,2 millió ember hallgat rádiót

Különleges reklámmal rukkolt elő a Calvin Klein

Különleges reklámmal rukkolt elő a Calvin Klein

Új fehérneműkampányukba ugyanis 18 és 73 év közötti nőket láthatunk!

Az összes méregtelenítő kúra átverés, ilyen baromsághoz soha nem adnám a nevem!

Az összes méregtelenítő kúra átverés, ilyen baromsághoz soha nem adnám a nevem!

Így fogalmazott a toxikológus, arra utalva, mekkora üzlet ez sokaknak, de leszögezte, soha nem tenne ilyet. A méregtelenítés szerinte butaság, felesleges és néha kifejezetten veszélyes. Úgy gondolja, azért érzik sokan hatásosnak, mert a drasztikus folyadékvesztést pozitív eredménynek fogják fel. Azt mondta, semmi értelme sanyargatni a szervezetet, egyszerűen csak egészségesen kellene élni.

Palvin Barbi és Lewis Hamilton ismét együtt van

Palvin Barbi és Lewis Hamilton ismét együtt van

Legalábbis egy reklám kedvéért újra közös munkába fogtak.

Brutális, agyzsibbasztó, pusztító - Kasszás Erzsi válaszolt

Brutális, agyzsibbasztó, pusztító - Kasszás Erzsi válaszolt

Ábel után, úgy tűnik, Kasszás Erzsit már nehezebb lesz elhallgattatnia a kritikusainak, ugyanis még alig jött ki a CBA új reklámja vele, s járta be a sajtót az énekes-táncos produkció, a főszereplő máris válaszolt a kommentelőknek és természetesen, az újságíróknak is bírálataikra.

Bocsánatot kért a Rákellenes Liga a kampányfilmje miatt

Bocsánatot kért a Rákellenes Liga a kampányfilmje miatt

Korábban sokak felháborodását váltotta ki a Rákellenes Liga idei kampányfilmje, amelyben a rákos betegeket „vádlottként” mutatták be.

Megérkeztek az „ikonikus” karácsonyi reklámok Nagy-Britanniába

Megérkeztek az „ikonikus” karácsonyi reklámok Nagy-Britanniába

A John Lewis után a Sainsbury’s, a Waitrose, az M&S, az Aldi, és a Boots reklámjai is megérkeztek – vannak közöttük jobbak és kevésbé jók is. Az idén a karácsonykor is elfoglalt emberek tűnnek a slágertémának, de az erdei állatok is hódítanak. Miért, miért nem, egy sárgarépa is előkerül valahonnan...

Megérkezett a John Lewis idei karácsonyi reklámja

Megérkezett a John Lewis idei karácsonyi reklámja

A karácsonyhoz Nagy-Britanniában szervesen hozzátartozik az aktuális évi John Lewis reklámfilm. Tavaly ugyan az „Ember a Holdon” című, rendhagyó kisfilmjük többeknek tetszett, most mégis visszatértek az állatos-fehér karácsonyos összeállításhoz. De az ajándékra váró gyerek sem maradt ki belőle.

Megállíthatatlanul bővül az online reklámpiac, főleg a visegrádi régióban

Megállíthatatlanul bővül az online reklámpiac, főleg a visegrádi régióban

Egyre többet költenek a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában. 100-ból 61 magyar a Facebookon! A politika még lát potenciált a print médiában, ezért jelentős pénzeket megmozgatva tölti meg hirdetésekkel a lapokat.

A GVH 50 millió forintra bírságolta a Pfizert megtévesztő reklámok miatt

A GVH 50 millió forintra bírságolta a Pfizert megtévesztő reklámok miatt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 50 millió forint bírságot szabott ki a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft.-re, mert álláspontja szerint a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Multi-tabs Multi Kid étrend-kiegészítő készítménye népszerűsítésekor. A Pfizer vitatja a döntést és bírósághoz fordul.

A reklámszakma is digitalizálódik, nyakunkon az omnichannel marketing

A reklámszakma is digitalizálódik, nyakunkon az omnichannel marketing

A marketing egyre erősebben digitális felületté válik. Már nem papír alapon olvasunk, hanem egyre több mindent digitális felületeken élünk át. Egyre inkább kell ezekre a csatornákra fókuszálni a hirdetőknek, az összes csatornát le kell, hogy fedje az adatvezérelt kommunikáció.

Ki gondolta volna 2010-ben, hogy az Instagram ekkora biznisz lesz?

Ki gondolta volna 2010-ben, hogy az Instagram ekkora biznisz lesz?

Egyszerű fotómegosztó szolgáltatásként indult, de elképesztően rákaptak a mobilosok. Egyszerű volt és nagyszerű. Steve Jobs mantrája igaznak tűnik, hogy az egyszerű nehezebb lehet, mint a komplex. Eltelt 6 év és az Instagram kezd fejőstehénné változni, mint anyacége, a Facebook.

A Facebook ellehetetlenítené a hirdetésblokkolók használatát

A Facebook ellehetetlenítené a hirdetésblokkolók használatát

Lényegében arról van szó, hogy a Facebook, igyekszik elérni, hogy valamennyi felhasználója lássa a hirdetéseket – még akkor is, ha történetesen hirdetésblokkolót telepített. Cserébe azonban igyekszik minél inkább személyre szabott és releváns reklámokat megjeleníteni a felhasználóknak.

A Lays Messivel lovagolja meg az Eb által gerjesztett focilázat

A Lays Messivel lovagolja meg az Eb által gerjesztett focilázat

A chipsgyártó cég már két éve, a világbajnokság idején is a Barcelona sztárjával reklámozta termékeit, ami akkor jogosnak is tűnt, hiszen Argentína eljutott a döntőig. Az európai bajnokság kapcsán azonban kissé furcsán hat mindez. A háttérben vélhetően egy zsíros, kötött szerződés állhat, illetve a jogos felvetés, hogy Lionel Messit legalább mindenki ismeri. A linkelt reklám nem magyar, de ugyanezzel a szpottal már itthon is lehetett találkozni.

Az osztrákok máris reklámfilmet forgattak a vereségükből

Az osztrákok máris reklámfilmet forgattak a vereségükből

Reklám talán még sosem reflektált ilyen gyorsan a világ történéseire, mint az osztrák vasúttársaság mostani videoszpotja. Mint azt már mindenki tudja, nagy meglepetésre a magyar futball-válogatott kedden legyőzte Ausztriát 2-0-ra (vagy pontosabban 0-2-re). Odaát azonban düh és csalódottság helyett inkább humorral reagálták le a vereséget. Meg persze egy szép kis sztereotípiáról a magyarokról kapcsolatban, miszerint az átlag magyar az pocakos és vonaton is gulyást - vagy legalábbis annak hazudott ételt - eszik. (Ami persze fatális tévedés, mert igazából az alufóliába csomagolt rántott húsos, paprikás szendvics a sláger.)

A VR-technológia már a sörreklámokban is jelen van

A VR-technológia már a sörreklámokban is jelen van

Az Old Irish nevű sörmárka nem mindennapi reklámfilmet forgatott Grúziában. Járókelőket kértek meg arra, hogy vegyenek részt ingyen egy virtuális utazásban a távoli Írországban. Amíg a járókelők egy helyben topogva adták át magukat az élménynek, addig egy stáb bravúros ügyességgel felépített egy hamisítatlan ír kocsmát a delikvensek körül, így amikor azok levették a fejükről a készület, alaposan meglepődtek! Azért a sörösüveg eltörését a fejen kissé túlzásnak tűnik, még ha mondjuk azok az üvegek direkt cukorból készültek a hatás kedvéért. Ne tessék otthon kipróbálni!

Hamarosan kapható lesz a Batman-mobil!

Hamarosan kapható lesz a Batman-mobil!

A modell neve hivatalosan Samsung Galaxy S7 Edge Injustice Edition, aminek aranyozott denevérlogó található a hátlapján. A mobilhoz jár egy Gear VR szemüveg, és egy batmanpáncél-dizájnos tok is. Az ára még nem ismert, reklám viszont már van hozzá.

Ez a rasszista kínai reklám borzolja most a kedélyeket

Ez a rasszista kínai reklám borzolja most a kedélyeket

Egy kínai csatornán mutatták be az alábbi mosópor reklámot, amiben voltaképpen egy fekete férfit kínaivá mosnak ki. Ezzel azonban nem csak az a baj, hogy ízléstelen, az alkotók pedig meggondolatlanok, hanem az, hogy egy komoly társadalmi probléma tükre is. Kína ugyanis egyre több gazdasági partnerre tesz szert afrikai országokban, aminek köszönhetően sok afrikai jut el az országba üzleti partnerként, vagy mondjuk diákként. A társadalom egy része azonban nem túl toleráns velük szemben, és egyre több feketékkel szembeni erőszakról lehet beszámolókat hallani.

A PETA most ezzel a kamu bőrbolttal hívta fel magára a figyelmet

A PETA most ezzel a kamu bőrbolttal hívta fel magára a figyelmet

Sokan talán nem gondolnak bele, de minden bőráru elkészítéséhez, legyen az egy öv vagy cipő, egy állatnak bizony meg kell halnia. A PETA nevű állatvédő szervezet ezért a Ogilvy & Mather reklámügynökséggel karöltve egy bangkoki plázában létrehozott egy fiktív pop-up boltot, amiben olyan bőrből (vagy legalábbis remélhetőleg műbőrből) készült ruhadarabokat nézegethettek az érdeklődök, amelyek elég sajátosan emlékeztették az embereket arra, hogy mivel is jár ezeknek az áruknak az elkészítése. Arról persze nem vagyunk meggyőződve, hogy az üzenet sokaknál célba talált, de tény, hogy ez emlékezetesebb, mint egy plakát.

Amerikai elnökként gond nélkül megnézheted premier előtt a Trónok harcát

Amerikai elnökként gond nélkül megnézheted premier előtt a Trónok harcát

Barack Obama akkora rajongó, hogy nem bírt várni a bemutatóig.

A Médiatanács szerint egyre több a televíziós termékelhelyezés

A Médiatanács szerint egyre több a televíziós termékelhelyezés

Csatornánként havonta több mint 820 termékmegjelenítéssel találkozhatnak a tévénézők - tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) honlapján olvasható tanulmányból, amely a két piacvezető kereskedelmi televízió műsoraiban közel 10 ezer termékelhelyezésről ad számot.

Nagy felháborodást váltott ki a GAP reklámfotója

Nagy felháborodást váltott ki a GAP reklámfotója

Sokan felbőszültek, mikor meglátták a GAP egy szerencsétlenül lekapott fotóját, amelyen négy kislány népszerűsíti a márka legújabb gyermekruha kollekcióját.

Humoros reklámmal a vezetés közben sms-ezés ellen

Humoros reklámmal a vezetés közben sms-ezés ellen

Új-Zélandon az alábbi, kissé zavarba ejtő videóval hívják fel az autósok figyelmét arra, hogy jobb lenne vezetés közben nem a telefonunkat babrálni, főleg, ha van más is mellettünk. A reklámban egyébként Lionel Ritchie Hello c. slágerének a feldolgozása hallható. A kampány lényege az volt, hogy az üzenetet humoros köntöse miatt minél többen osszák meg, így sokkal több érintetthez tud eljutni, mint egy szabványosnak mondható balesetes videó.

Усы Дали: как граффити в Москве стали источником дохода

Усы Дали: как граффити в Москве стали источником дохода

Hogy vált a graffiti Moszkvában bevételi forrássá

Граффити в Москве давно уже перестали быть эксцессами городских хулиганов или объектами актуального искусства. Сейчас рисунки на фасадах и заборах всё чаще проходят по ведомству рекламы — коммерческой или социальной. RT выяснил, что такое рынок современных настенных рисунков.

Alázós reklámra elegáns válasz

Alázós reklámra elegáns válasz

Itthon a Burger King és a McDonald's csatározásaiból szinte semmit nem lehet érzékelni, de tőlünk nyugatabbra nagyon egymásnak tud menni a két gyorsétteremlánc. A McDonald's egy francia autópályára két reklámtáblát rakott, amivel jelezte, hogy míg ők egyenesen 5 kilométerrel arrébb megtalálhatóak, addig a konkurenciához egy bonyolult, 258 kilométer hosszú út vezet. A Burger King azonban nem maradt adós a válasszal, amiben arra hívják fel a figyelmet, hogy - szerintük - az ő hamburgerükért még ennyit is megéri utazni.

hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen