Életmód

Egészséges és finom reggeli: fagyasztott gyümölcsös joghurtfalatkák

A reggeli a nap legfontosabb étkezése - szokták mondani. A következő finomság elkészítésével és elfogyasztásával pedig garantáltan jól fog indulni a nap! A fagyasztott gyümölcsös joghurtfalatkák nem csupán táplálóak, de kielégítik az édesség utáni vágyat, ráadásul egészségesek is!
Fagyasztott gyümölcsös joghurtfalatkák Egészséges és finom. Kell ennél több? (Forrás: Ripost.hu)

Ez az ínycsiklandó finomság persze nem csak reggelinek szuper, hiszen desszertként is remekül működik.

Hozzávalók:

  • 1/4 csésze darált mandula vagy mandulaliszt
  • 1 evőkanál kókuszvirágcukor vagy eritrit édesítőnek
  • 2 evőkanál olvasztott kókuszolaj
  • 3/4 csésze natúr görög joghurt
  • 2 evőkanál méz
  • 1 1/2 csésze apróra vágott eper, egész málnaszemek, vagy ízlés szerint más bogyós gyümölcs

Elkészítés:

  1. Először is szükségünk lesz egy hat darabos muffinsütőre, aminek belsejét béleljük ki muffinpapírral.
  2. Ezután vegyünk elő egy kisebb tálat, amibe keverjük össze a darált mandulát/mandulalisztet, az édesítő valamelyikét, illetve a kókuszolajat. A masszából kanalazzunk minden forma aljára.
  3. Amint ezzel megvagyunk, keverjük össze a görögjoghurtot a mézzel. Tegyünk két nagyobb kanállal a keverékből a formákba úgy, hogy az teljesen elfedje a mandulás alját.
  4. Most már nincs már dolgunk, mint megszórni a tetejét a fagyasztott gyümölccsel és legalább hat órán keresztül hűteni a fagyasztóba.
  5. Mielőtt fogyasztanánk, érdemes 8-10 perce szobahőmérsékleten kicsit felengedni.


Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen