hirdetés
Életmód

Légzésgyakorlattal az úszógumi ellen

Miki Ryosuke sikertörténetét megosztva hívta fel a figyelmet a különös módszerre, amely segítségével megszabadulhatunk a felesleges has körüli zsírpárnáktól.
Légzés Jógával kombinálva sok kalóriát égethetünk el vele (Forrás: Pexels)
hirdetés

Itt az új őrület amellyel formába hozhatjuk magunkat a strandszezonra.

Mi is az a légzésdiéta és miben rejlik a sikere?

A módszer lényege, hogy hosszú be-, illetve kilégzéseket ismétlünk 2-10 percen keresztül.

„A zsírsejtek oxigénből, szénből és hidrogénből állnak. Amikor veszünk egy mély levegőt, az oxigén eléri a zsírsejteket, majd elemeire bontja őket, vagyis vízre és szénre. Az oxigén tehát felzabálja a zsírsejteket, ennek köszönhetően pedig kevesebbet fog mutatni a mérleg.”

Egy japán színész, , Miki Ryosuke is ezt a módszert alkalmazta néhány héten keresztül, a végeredmény pedig -12 cm a hasról, illetve a derékról.

A Hampton Egyetemen is felfigyeltek a légzésdiétára, amivel kapcsolatban kísérleteket is végeztek. Összesen hatvan középiskolást vontak be a kutatásba, amely során két részre osztották őket. Az egyik csoport heti négy jógával kombinálva végezte 12 héten keresztül a légzésdiétát, míg a másik csapat nem változtatott az életmódján.

Előbbiek két kilót fogytak a 12 hét elteltével, anélkül, hogy éheztették, sanyargatták volna magukat.

Hogyan kell csinálni?

Először is az egyik lábunkat helyezzük a másik elé. A testsúly nehezedjen a hátsó lábra, a fenék pedig legyen feszes.

Ezután három másodpercen keresztül szívjuk be jó mélyen a levegőt, miközben karunkat is felemeljük. Ezután, miközben kezünket leengedjük, testünket megfeszítjük és további hét másodpercen keresztül kifújjuk a levegőt.

A gyakorlatot minimum két percen keresztül végezzük naponta. Amennyiben úgy érezzük, tökéletesen megy a ki és belégzés, akár 10 percen keresztül is csinálhatjuk!

 



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
loading...
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen