hirdetés
Életmód

Mit együnk, ha fogyni szeretnénk?

Egy jól megválasztott étrend segítségével könnyebben megszabadulhatunk a súlyfeleslegtől.
Saláta A megfelelő étrend kulcsfontosságú (Forrás: Bezzia.com)
hirdetés

Noha a mozgás rendkívül fontos szerepet játszik a fogyásban, ám ahogyan azt tartják, a súlyfelesleg leadása 30 százalékban a sporton és 70 százalékban az étkezésen múlik. Érdemes hát elgondolkoznunk egy speciális étrend megválasztásán, hiszen az alábbi élelmiszerek nem csupán egészségesek, de egy kicsit meg is könnyíthetik a fogyást.

Alma

A napi egy alma nem csak távol tartja az orvost, de segít abban, hogy megszabaduljunk a súlyfeleslegtől. Mivel ennek a gyümölcsnek magas a rost-, valamint víztartalma, így felpörgeti az anyagcserét, ráadásul csökkenti a cukor és színhidrát utána vágyat.

Joghurt (alacsony zsírtartalmú, natúr)

A joghurt nem csupán a csontritkulás kialakulása ellen van remek hatással, de egy tanulmány szerint, azok, akik naponta minimum három adag joghurtot ettek, kétszer annyi súlytól szabadultak meg, mint azok, akik egyáltalán nem fogyasztottak.

Tojás

Nem is kell ragozni, hogy a tojás az egyik legfontosabb fehérjeforrás, ám emellett nemrégiben még azt is bebizonyították, hogy a reggelire tojást fogyasztók 400 kalóriával kevesebbet vittek be a nap folyamán. Így aztán a hosszú távú eredmény elérése érdekében mindenképpen hasznos.

Zabpehely

Maradjunk még egy kicsit a reggelinél. A zabpehely szintén gazdag a fehérjében, emellett olyan szénhidrátot tartalmaz, ami lassan szívódik fel, így nem is éhezünk meg olyan gyorsan.

Levesek

Persze itt most nem a tejszínes krémlevesekre gondolunk első sorban, ám a hús-, zöldséglevesek, valamint a nyáron olyannyira jóleső gyümölcslevesek kevesebb kalóriát tartalmaznak és mivel nagyrészük víz, így a teltségérzetet is fokozza, valamint hidratálja a szervezetünket.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
loading...
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen