hirdetés
Életmód

20 perces feszesítő gyakorlatok

Az alábbi szuper gyakorlatok segítségével nem csupán zsírt égethetünk, de testünket is sokkal tónusosabbá varázsolhatjuk.
Fitnesz A lányok 3 változatban is megmutatják a gyakorlatokat: könnyű, közepes és nehéz
hirdetés

A fogyás iránti vágy rengeteg emberben ott lakozik, ám az első lépések megtétele mindig nehéz. Természetesen rendkívül fontos az egészséges étkezés is (nem a koplalás!), ám nem szabad elhanyagolnunk a testmozgást sem.

Rendszerint azonban a nők esetében, a sportolás leginkább a kardioról szól. Persze az is kell, ám nem feledkezhetünk el a súlyzós edzésről sem.

Javarészt azért ódzkodnak sokan az utóbbitól, mert úgy gondolják, hogy ha elkezdenek súlyokkal edzeni, akkor férfias alakjuk lesz. Ez azonban hatalmas tévedés.

Azon túl, hogy a súlyzós gyakorlatok edzés után égetik leginkább a zsírt (a kardio ezzel szemben abban az adott pillanatban, mikor végezzük), de ráadásul egy pár két kilós súlyzótól, de még egy 9 kilós kettlebelltől sem lesz senkinek kigyúrt férfias alakja. Csupán feszes és tónusos formája.

Az a jó az alább is látható videókban, hogy még ha idő szűkében is vagyunk, otthon egy kis placcon is eltudjuk végezni a gyakorlatokat. Sőt, még az sem baj, ha épp nincs súlyzónk, hiszen elég megtölteni két darab kétliteres vizes palackot és már neki is kezdhetünk az egésznek.

Mindenképpen érdemes kipróbálni, hiszen rendkívül könnyen rálehet kapni a fitnesz világára!



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
loading...
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen