hirdetés
Életmód

Szeressük meg a korai kelést

A koránkelésnek számos előnye van, ám sokan vannak úgy vele, hogy inkább a lehető legtovább alszanak. Az alábbi tippek segítségével azonban bárki megszeretheti a korai ébresztőt.
Ébredés Sok előnye van a korai ébresztőnek (Forrás: HerCampus.com)
hirdetés

Először kezdjük a lefekvésnél. Mielőtt bebújunk az ágyba, gondoskodjunk arról, hogy ha reggel jön fel a nap, szűrődjön be egy kis természetes fény az ablakon. A teljesen elsötétített szobában ugyanis inkább aludni van kedvünk.

A reggeli a nap legfontosabb étkezése és ez milyen igaz! Kezdjük a napot finom és tápláló reggelivel, ami által néhány óráig még sokkal energikusabbak leszünk.

Ne feledkezzünk meg az italról sem. Egy pohár meleg víz citrommal, gyömbérrel és egy kis mézzel garantáltan feldob mindenkit. Ezen túl pedig még segít a fogyásban, erősíti az immunrendszerünket és lecsökkenti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát is.

A zene mindig segít. Igaz ez az ébredésre is. Válasszuk ki kedvenc dalainkat és nyomjuk be reggel. Arra azért ügyeljünk, hogy a melankolikusabb és szomorúbb zenéket inkább hanyagoljuk. Válasszunk helyette inkább pörgős, vidám számokat!

Amint felkelünk ne essünk egyből neki a híreknek. Nem túl jó napindító, ha a világ szörnyűségeire ébredezünk.

A kora reggeli időszak azért is nagyszerű, mert a család ilyenkor még alszik, így jut idő saját magunkra is. Olvasgassunk, elmélkedjünk a kávénk fölött, tegyünk fel egy arcpakolást, vagy csak relaxáljunk.

Amit valószínűleg sokan nem igazán kedvelnek az a testmozgás. Főleg nem korareggel. Ennél jobb napindító azonban nem is kell. Nem feltétlen szükséges elmenni kocogni, vagy felüléseket végezni, egy kis torna is nagyszerű hatást vált ki. Testünk megtelik energiával, vérkeringésünk és az emésztésünk pedig beindul.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
loading...
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen