Gazdaság

Az influencer véleményvezérek aranybányája a Youtube (2. rész)

A felnövő, és évről évre nagyobb vásárlóerővel rendelkező réteg – a maga egészen új összetételű médiafogyasztási szokásaival - gyökeres változásokat eredményez majd a következő évek reklámköltéseinek összetételében. Szakértőkkel beszélhettünk a véleményvezérek monetizálásáról.
INFLUENCER MARKETING 2 - GazdaságTV - 2017. november A felnövő, és évről évre nagyobb vásárlóerővel rendelkező réteg – a maga egészen új összetételű médiafogyasztási szokásaival (Forrás: GazdaságTV)


Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
Egyéves a Mol Limo

Egyéves a Mol Limo



Sztrájkhelyzet van a Tescónál

Sztrájkhelyzet van a Tescónál


TESCO,     ÁRUHÁZLÁNC,     SZTRÁJK

Ismét emelkedett a gázolaj ára

Ismét emelkedett a gázolaj ára


GÁZOLAJ,     MOL,     ÜZEMANYAG

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen