hirdetés
Gazdaság

Betörtek az influencerek az amúgy is növekvő online reklámiparba (1. rész)

Az új CANnual Report (Café Communications) szerint Magyarországon is tovább nő a közösségi média, és a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége. Nem véletlen, hogy egyre több márka ismeri fel az influencer marketing jelentőségét. Kielemeztük.
INFLUENCER MARKETING - GazdaságTV - 2017. november Nem véletlen, hogy egyre több márka ismeri fel az influencer marketing jelentőségét. Kielemeztük (Forrás: GazdaságTV)
hirdetés


Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
loading...
hirdetés
hirdetés
Csökken az üzemanyagok ára

Csökken az üzemanyagok ára


BENZIN,     GÁZOLAJ,     ÜZEMANYAG

Több mint 40 százalék lehet a magyar beszállítói arány a Paks II.-ben

Több mint 40 százalék lehet a magyar beszállítói arány a Paks II.-ben


PAKS II,     ROSZATOM,     ENERGIA

hirdetés
Kiderülhetnek az MNB szándékai az eheti kamatdöntő ülésen

Kiderülhetnek az MNB szándékai az eheti kamatdöntő ülésen



Csokoládékereskedők csaltak el 626 millió forint adót

Csokoládékereskedők csaltak el 626 millió forint adót



hirdetés
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen