hirdetés
Gazdaság

A magyar nők évi másfél milliárd forintot költenek szőrtelenítésre

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - közölte a Nielsen piackutató szerdán az MTI-vel.
Nő a tengerparton A női borotvák piaca a jó idővel egy időben, májusban lendül fel és kitart a teljes nyári szezonon át (Forrás: pixabay.com)
hirdetés

A piackutató kiskereskedelmi indexe szerint szőrtelenítő termékekre, így gyantára, gyantacsíkra és szőrtelenítő krémre 1,4 milliárd forint értékben költöttek a magyarok a vizsgált időszakban, 16 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A gyantacsík 540 millió forint értékű forgalma egyötödével haladja meg az előző évet, míg mennyiségben 16 százalékkal nőtt forgalma. A különféle krémek éves forgalma közelít a 450 millióhoz. A hagyományos gyanta a harmadik helyre kapaszkodott fel: értékben 12, mennyiségben 7 százalékkal nagyobb forgalmával.

A női borotvák piaca a jó idővel egy időben, májusban lendül fel és kitart a teljes nyári szezonon át, így a teljes éves eladás több mint harmada a nyári hónapokban történik. Mindez tavaly június és 2018 májusa között 310 millió forintot tett ki, 9 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában.

A Nielsen adatai szerint 100 borotvából 56 terméket drogériában vásárolnak a magyarok, míg a hipermarketekben az értékesítések közel negyede történik. Budapest és környéke a borotvaeladások közel felét érte el értékben, míg a délnyugati régióra az összforgalom mindössze tíz százaléka esik.

Forrás: MTI



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
A NAV 93 adózónál tárt fel jelentős adóhiányt a harmadik negyedévben

A NAV 93 adózónál tárt fel jelentős adóhiányt a harmadik negyedévben


NAV,     ADÓZÁS,     ADÓHIÁNY

Csökken a benzin és a gázolaj ára

Csökken a benzin és a gázolaj ára


BENZIN,     GÁZOLAJ,     ÜZEMANYAG

hirdetés
Kampány indul a mézfogyasztás ösztönzésére

Kampány indul a mézfogyasztás ösztönzésére



Évente 200-500 tonna szelídgesztenye terem

Évente 200-500 tonna szelídgesztenye terem



Szépségápolási termékeket vont ki a forgalomból a fogyasztóvédelem

Szépségápolási termékeket vont ki a forgalomból a fogyasztóvédelem



hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen