hirdetés
Gazdaság

Mik az ajándékozás szabályai? Mire kell okvetlenül figyelnünk?

Manapság nagyon sokféle ajándék ötlet közül választhatunk ha meglepetést szeretnénk szerezni. Igen ám, de felmerülhet a kérdés, hogy mit lehet, mit szabad, vagy egyáltalán mit illik vinni egy-egy adott eseményre. Sokan elintézik egy üveg itallal, vagy egy bon-bonnal az ajándékozást, mert ezek végülis minden szempontból elfogadottak lehetnek.
Mik az ajándékozás szabályai? Mire kell okvetlenül figyelnünk? Mik az ajándékozás szabályai? Mire kell okvetlenül figyelnünk?
hirdetés

Egyre inkább megnőtt az igény azonban a kreatívabb, ötletes szuvenírok iránt. Ilyen lehet például egy élmény-ajándék. De mi történik akkor, ha üzleti partnereinknek szeretnénk kedveskedni? Most azokat szedtük össze, hogy melyek az üzleti ajándékozás szabályai.

A legkedveltebb ajándékozási időszak, azaz a Karácsony

Ki ne a Karácsonyt említené, ha elsődleges ünnepi ajándékozásról van szó? Karácsonykor van a legtöbb kereslet az ajándéktárgyak iránt. Családtagoknak és barátoknak jóval egyszerűbb a választás ilyenkor, hiszen velük napi kapcsolatban vagyunk, ismerjük szokásaikat, tudjuk mit szeretnek, mik a vágyaik, könnyen választhatunk egy személyes szuvenírt, vagy élmény-ajándékot. Az üzleti ajándékozás szabályai ennél azért szigorúbbak. Célszerű az érdeklődési kör szerint választani, erre manapság könnyen rálelhetünk a közösségi portálok oldalain, azaz ott meg tudjuk lesni, hogy az illető miket szerethet, minek örülne.

A legfontosabb, hogy minőségi legyen az üzleti ajándék

Gyakran a reklámajándékok esetében a reklámtollak, a bögrék, kulcstartók jutnak eszünkbe. Az üzleti életben viszont elengedhetetlen a megfelelő minőség, hiszen ezzel sokat árulhatunk el cégünkről. Fontos abból a szempontból is, hogy a további együttműködés szándékát is kifejezzük a partnerrel ezzel, nem csak a cégünk marketing eszközének tekintsék. Gondoljuk végig, melyik reklámajándék lenne az, aminek hasonló helyzetben mi is nagyon örülnénk bármelyik üzletfelünktől, üzleti partnerünktől.

Hogyan tartsuk be az üzleti ajándékozás szabályait?

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az, hogy megértsük, hogy az adni kívánt reklámajándékkal fogjuk kifejezni üzleti ügyfeleinknek, hogy mennyire értékeljük a velük való kapcsolattartást, a közös együttműködést, mindazonáltal pedig vállalatunk színvonaláról is sokat elárulhatunk.

Van amikor egy vállalatnak nagyon sok partnere van, és emiatt rengeteg apróbb ajándékra van szükség. Ilyenkor egy képeslap is elegendő lehet, de akkor az a bizonyos üdvözlőlap legyen igényes és nívós. Ha pedig üzleti szempontból nagyon fontos partnerről van szó, akkor pedig törekedjünk a speciális, prémium kategóriás ajándék kiválasztására és beszerzésére. Legyen mindig a szemünk előtt, hogy ezzel is építjük cégünk image-át, hiszen az ajándékozottnak ily módon könnyen az eszébe juthatunk, ha az ajándékára néz. További ötletekhez érdemes ellátogatni az 1001 Reklámajándék weboldalára, ahol kedvünkre szemezgethetünk a jobbnál jöbb ötletek közül.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Jelentős béremelést kapnak több szektor dolgozói

Jelentős béremelést kapnak több szektor dolgozói



2,7 százalékkal emelkednek a nyugdíjak jövőre

2,7 százalékkal emelkednek a nyugdíjak jövőre



hirdetés
Majdnem 50 ezer forintot költünk a karácsonyi kiadásokra

Majdnem 50 ezer forintot költünk a karácsonyi kiadásokra


KARÁCSONY,     ÜNNEP,     CIB BANK

Egyre nagyobb a panellakások kereslete

Egyre nagyobb a panellakások kereslete


PANEL,     LAKÁSOK,     INGATLAN

hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen