Gazdaság

Ha cégünk van? Legyen BIX-ünk!

Cégvezetőként rajtunk áll a döntés: hol fogunk elhelyezkedni a kialakuló új piaci helyzetben? Mert a piac átalakulóban van, és aki nem tud a változással lépést tartani, nem fog jó pozíciót elfoglalni.
Ha cégünk van? Legyen BIX-ünk! Ha cégünk van? Legyen BIX-ünk! (Forrás: bixindex.hu)

Napjaink egyik sikertörténetéhez hozzájárulnak a cégünk/vállalatunk ügyfelei által adott vélemények kezelése. De hogy jutunk hozzá a véleményezéshez? Ebben segíthet a BIX.

Kerüljünk közel a vásárlóinkhoz, ügyfeleinkhez, megrendelőinkhez

Igen ám, de milyen módon? Itt jön képbe a BIX, akikkel nap mint nap egyre több és több cég lép kapcsolatba és veszi igénybe a szolgáltatást. Mégpedig, hogy a megbízó cég meglévő ügyfeleinek, megrendelőinek, vásárlóinak milyen véleménye, tapasztalata volt a vásárlás/szolgáltatás igénybe vétele közben.

Ha használjuk a BIX-et, egy profil létrehozása után már kérhetjük is a referenciákat, amiket aztán felhasználhatunk úgy, hogy a vállalkozásunk előmenetelét elősegítsük. Vagyis reagáljunk a vásárlóink/megrendelőink/ügyfeleink véleményére, ha kell, javítsuk az esetleges hiányosságokat, ha pedig pozitív értékelést kaptunk, akkor fogadjuk az új ügyfeleket. Ehhez a Google is besegít: amikor vállalkozásunkra rákeresnek a leendő ügyfelek, akkor a BIX profilunk már látszik (például a csillagos értékelés).

Hogyan látszik a Google felületén a jó BIX értékelés?

Egyik módja, hogy mikor rákeresnek a vállalatunkra, akkor az elérhetőségen, nyitvatartáson, térképi elhelyezésen kívül megjelennek csillagok a cégünk neve mellett. Ahány csillag, annyira elégedettek az ügyfelek (1-5 skálán mérve).

A csillagokkal bizalmat építhetünk a meglévő és leendő ügyfelekkel szemben is. Sőt, lehetőségünk van a saját honlapunkba beépíteni egy widget-et, mely mutatja, hogy hány csillagos helyezésű a vállalkozásunk. Ehhez több widget közül lehet választani, nekünk csak el kell döntetnünk, hogy melyik passzol legjobban a cégünk webes profiljához.

Milyen módon gyűjtik az adatokat?

A folyamatos referenciák gyűjtése elengedhetetlen. Ehhez a BIX egy több lépcsős rendszert alakított ki, hogy a hitelesség legyen az első:

  1. Telefonon ellenőrzik a referenciák valódiságát.
  2. Ha nem a saját weboldalunkon gyűjtjük az értékeléseket, hanem egy külső, független platformot használunk, az érdeklődők jobban fognak bízni az ott megjelenő véleményekben.
  3. Harmadik féllel őszintébbek a vásárlók, mint magával a céggel, akivel vásárlói kapcsolatban állnak/szolgáltatást vesznek igénybe.

Miért jó tudni az ügyfelek véleményét, bármi legyen is az?

Mindenképp érdemes megtudni, mit tudnak az ügyelek, hogy azonnal tudjunk rá reagálni. Ha megoldjuk a felmerülő problémákat, úgy növeljük az elkötelezettségüket irányunkban, hiszen érzik, hogy fontosak számunkra! Az az ügyfél, aki elégedetten távozik (mert érzi, hogy foglalkozunk a felmerülő problémával, vagy mert elégedett a cégünk nyújtotta lehetőségekkel), lesz a legnagyobb hírvivője a cégünknek.

BIX Legjobb Ügyfélélmény díj a jutalom, ha...

A BIX saját rendszerén belül is értékeli azon cégeket, akik tesznek az ügyfeleikért és azért, hogy elégedetten zárják le a lebonyolított vételt/szolgáltatási igénybevételt. A díj pedig nem más, mint egy különleges Widget, amit egy éven keresztül használhatnak, hogy minden keresésnél az első helyen végezzenek. Amennyiben nem nyerte el a cég a BIX Legjobb Ügyfélélmény díjat, úgy különféle árkategóriában választhatnak a BIX szolgáltatások közül, hogy megtalálják a legoptimálisabb módot, hogy a BIX-el előrébb jussanak.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
Egyéves a Mol Limo

Egyéves a Mol Limo



Sztrájkhelyzet van a Tescónál

Sztrájkhelyzet van a Tescónál


TESCO,     ÁRUHÁZLÁNC,     SZTRÁJK

Ismét emelkedett a gázolaj ára

Ismét emelkedett a gázolaj ára


GÁZOLAJ,     MOL,     ÜZEMANYAG

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen