hirdetés
Tech

Egy év alatt másfélszeresére nőtt a Huawei márkaértéke

Több mint ötven százalékkal nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt a Brand Finance üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cég Global 500 2018 rangsorának értékelése szerint - tájékoztatta csütörtökön az MTI-t a Huawei Technologies Hungary Kft.
Huawei Több mint ötven százalékkal nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt (Forrás: Flickr / Kārlis Dambrāns)
hirdetés

A Huawei a 2018-as Global 500 rangsorban 38,046 milliárd dolláros márkaértékkel a 25. helyre került a 2017-es 40. helyezés után, amit 25,230 milliárd dolláros márkaértékkel ért el.

A Huawei által elért közel 51 százalék az ötödik legnagyobb márkaérték-növekedés a lista első ötven helyén szereplő cég között. Az öt legnagyobb márkaérték-növekedést elérő cégből négy kínai volt.

A 2018-as márkaérték-ranglistát az Amazon vezeti, a második helyen az Apple, a harmadikon pedig a Google áll. Tavaly a listát fordított rangsorban vezette a három cég, a Google állt az élen, az Amazon a harmadik helyen. A tíz legnagyobb márkaértékű cég közül egyébként nyolc amerikai.

A ranglista negyedik helyén a Samsung áll, két helyezést javítva a 2017-es rangsorhoz képest. Az ötödik helyre a Facebook lépett előre a kilencedikről. A hatodik helyre az AT&T esett vissza a negyedikről, a hetedikre pedig a Microsoft az ötödikről, míg a nyolcadikra a Verizon a hetedikről, a kilencedikre a Walmart a nyolcadikról.

A lista első tíz helyezettje közé a tavalyihoz hasonlóan az idén is egyetlen kínai vállalat került be, az ICBC bank a tizedik helyre. A bank a 2017-eshez képest 24 százalékkal 59,189 milliárd dollárra növelte márkaértékét.

Miközben a 2017-es lista első ötven helyezettje között tíz kínai vállalat szerepelt, a 2018-as rangsorban már tizenöt.

Forrás: MTI

 



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen