hirdetés
Tech

A kulcsszókutatás fontossága az AdWords kampányok kapcsán

Az online marketingstratégiában elengedhetetlen, hogy tisztában legyünk a helyes kulcsszavas keresés fontosságával. Az AdWords kampányok meghatározása már a honlap tervezésénél fontos szerepet kap, mert a termék főbb kulcsszavait már ott ki kell választani, hogy a weboldalunk beindításakor már előkelő helyezést érjünk el a keresőmotorok találati listáján.
A kulcsszókutatás fontossága az AdWords kampányok kapcsán A kulcsszókutatás fontossága az AdWords kampányok kapcsán
hirdetés

Az AdWords jelentősége

Költségkerettől függetlenül a kulcsszókutatás a nyitja, hogy a Google (illetve más keresők) gyorsan és egyszerűen kiadják hirdetésünket. A Google a keresési eredmények alatt-, felett-, vagy mellett már lehetőséget ad, hogy a szöveges találatokon kívül képi-, videóba ágyazott, valamint szöveges hirdetéseket is megjelenítsünk. Tehát minél jobban mutat rá a kulcsszó, kulcskifejezés az adott termékre/szolgáltatásra, annál előkelőbb helyezést érünk el a keresőmotor találati listáján. Az előkelő helyezést nem a kulcsszavak mennyiségi mutatója határozza meg, hanem a minőségi. Vagyis minél relevánsabb a kulcsszó, annál jobb helyezést érhetünk el vele a fizetett hirdetések találati listáján.

Hogyan találjuk meg a legjobb kulcsszavakat?

A kulcsszókutatásnál több szempontot megvizsgálva dönthetjük el, mely szó, szavak, kifejezések együttese fogja alkotni weboldalunk AdWords stratégiáját a hirdetések világában. Melyek ezek a tényezők?

  • Havi rákeresési volumen
  • A hirdetői verseny intenzitása
  • Az organikus találatok mennyisége

Célszerű és mindenképp költséghatékony megoldás, ha a honlap kialakítása előtt elvégezzük a kulcsszókutatást, mert így a honlap struktúrájának kialakításán nem kell jelentős mértékű változást elvégeznünk a későbbiekben. A menüpontjaink elnevezését a kulcsszavakkal lehet kialakítani, így a releváns keresésre sokkal jobb helyezést érünk el a weboldalunkkal.

Hol használjuk a kulcsszavakat?

Ahhoz, hogy relevánsabb legyen az oldalunk, fontos, hogy a leíró szöveges tartalom és az alcímek is mindenképp tartalmazzák az AdWords kampányunk kiválasztott szavait/kifejezéseit. A technikai részekről se feledkezzünk meg, mert a meta tag-ek, képaláírások és képelnevezések esetében is fontos a releváns és nyelvtanilag helyes kulcsszavak használata, mert a Google a keresések ideje alatt ezeket is átnézi és a hirdetések díjának meghatározásakor is szerepe van a fenti elemeknek.

A kulcsszavak jelentősége az AdWords kampányban

A Google hirdetési rendszere, az AdWords, ahol az egyes hirdetések tartalmára is a kulcsszavakkal keresünk rá. A felhasználók keresései alatt beírt kulcsszavak fognak rámutatni a hirdetésünkre, ezért a megfelelő kulcsszókutatás elengedhetetlen, hogy az AdWords kampányunk sikeres legyen. Ha releváns kulcsszavakat használunk, ami rámutat a hirdetésünkre is, nagyobb eséllyel fognak a potenciális vevők rákattintani a hirdetésünkre, és landolnak az oldalunkon (landingpage vagy landing oldal segítségével), ahol, ha megfelelően használjuk a kulcsszavakat (amik tulajdonképpen az oldalra vezették őket), további időt fognak eltölteni, érdeklődőkké, vásárlókká, szolgáltatás megrendelőkké válhatnak, ami egyenesági sikert eredményez a piaci versenyben.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen