Tech

Mit kell tudni az interneten történő egyedi tokok és hátlapok rendelése előtt?

Mit kell tudni arról, ha a neten szeretnénk egyedi készítésű tokot rendelni? Mai cikkünkben megpróbáljuk összefoglalni a leggyakoribb tudnivalókat.
Mit kell tudni az interneten történő egyedi tokok és hátlapok rendelése előtt? Mit kell tudni az interneten történő egyedi tokok és hátlapok rendelése előtt? (Forrás: pitbullcase.hu)

Először is keressük meg, hogy az adott telefonra tudunk-e rendelni egyedi tokot. Ha ezzel már megvagyunk, de mégsem találjuk meg rajta azt, amire éppen szükségünk van, akkor mindig a legjobb választás, ha írunk egy emailt az ügyfélszolgálatnak, akik megpróbálják rövid időn belül beszerezni a kívánt típusú tokokat. Ennek átfutási ideje általában 2-3 hét szokott lenni, de előfordulhat, hogy mindez nem sikerül azonnal, ilyenkor a várva várt tok megérkezéskor értesítenek minket.

Amennyiben megtaláltuk, például a Pitbullcase webáruházban és ki is választottuk azt, akkor a rendelés elején már figyelni kell, hogy a képek tökéletes minőségűek legyenek, mert csak azokból lesz ugyanolyan, a tervvel maximálisan egyező tok. A megfelelő felbontás általánosságban HD, HD Ready vagy FULL HD, ami megfelel a képernyőn látott képek minőségének, mind színben, mind éleségben. A fehér körvonal elkerülése végett mindig ügyeljünk a megfelelő pozicionálásra. Azt is fontos szem előtt tartani, hogy a kép fontos részletei ne essenek túl közel a tok széléhez, vagy akár a kamerának a nyílásához. Amennyiben a megfogadjuk a fenti tanácsokat, akkor már mindent megtettünk a magunk részéről, hogy egy hibátlan tokot kapjunk. Ha a képek felbontása a fentieknél kisebb, akkor az a kész termék minőségének rovására mehet.

A megrendelés leadása után az egyedi termék esetében, annak legyártásáig, vagyis elkészítéséig, vagy a webshopból való rendelés során pedig a postára adás előtt minden következmény nélkül lemondható a rendelés, amennyiben meggondoltuk magunkat. Webshopból való rendelés esetén, ha már postára került a tok, akkor, lemondás esetén a postaköltség minden esetben a vevőt terheli. Ugyanez nem vonatkozik az egyedileg tervezett és gyártott darabokra, mivel az egyedi termék másnak már nem eladható, így azt nekünk mindenképp át kell vennünk. Ugyanez vonatkozik arra is, ha a már postára adotttokot nem vesszük át. Ebben az esetben jogi felelősségrevonás követi a cselekményt, ami költséges és időigényes, valószínűleg nem éri meg az idő- és pénzbeli kieséseket.

A termékek kiszállítása általában 3-5 munkanap között alakul, ami az esetek jelentős részében futárszolgálattal történik, így, ha felmerül egy probléma, akkor őket kell hívni. A futárszolgálattal természetesen lehet egyeztetni a kiszállítási időpontra vonatkozólag, de ebben az esetben is ők a keresendők. Amennyiben nem vagyunk otthon, mikor érkezik a futár, vagy éppen téves címre rendeltük az egyedi tokot, akkor minden esetben célszerű megkeresni a webáruház ügyfélszolgálatát, akik tudnak segíteni a megoldásban. Amennyiben pedig inkább a személyes átvétel hívei vagyunk, akkor azt a telephelyen lehet megtenni, ahol természetesen az utólagos fizetés is megoldható.



Ha érdekesnek találta cikkünket, ossza meg másokkal is!

A weboldal cookie-kat használ a biztonságos böngészés és a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. (Részletek)

Engedélyezi a cookie-k használatát? Igen